قالبسازی پارسیان CNC

در این مقاله قصد داریم تا هزینه و پروسه ساخت قالب ظروف یکبار مصرف را برای شما هموطنان گرامی شرح دهیم.

برای ساخت قالب یکبار مصرف چه کار باید کرد؟

شما اگر صاحب یک دستگاه تولید ظرف یکبار مصرف باشید، برای تولید ظروف یکبارمصرف نیاز به یک قالب از جنس فولاد دارید. در وهله اول باید نوع دستگاه تولیدتان را بدانید تا بر اساس اندازه و استاندار آن دستگاه، قالب برایتان ساخته شود. جنس قالب ظرف یکبارمصرف معمولا از نوع فولاد می باشد.

مرحله دوم : طراحی قالب یکبار مصرف

بعد از اینکه نوع و اندازه دستگاه خود را دانستید حالا نیاز به طراحی یک قالب مناسب برای دستگاهتان دارید. در اکثر مواقع، مشتریان نمونه ظرفی را نزد طراحی میبرند و درخواست دارند تا قالب مخصوص به این ظرف برایشان تولید شود.

اگر شما هم قصد دارید تا قالب یکبارمصرف شما از روی نمونه ظرف یکبارمصرف تولید شود، کافیست ظرف را برای ما در مجموعه بیاورید.

مرحله سوم : ساخت قالب یکبارمصرف

بعد از اتمام طراحی قالب و انجام امور مربوطه، قالب مناسب دستگاه شما توسط مجموعه ساخته میشود. پروسه ساخت قالب یکبارمصرف معمولا بین 3 تا 7 روز کاری زمان میبرد(البته این مقدار متغییر هست). همچنین عواملی همچون قیمت مواد اولیه، هزینه کارگر و … همه و همه در زمان تحویل کار تاثیر دارد.

در نهایت بعد از اتمام طراحی و ساخت قالب، قالب یکبارمصرف برای تست به کارخانه ارسال میشود و خط تولید شروع به کار میکند. از زمان اولین تست تا تایید نهایی قالب اعضای مجموعه پارسیان سی ان سی همواره در کنار شما هستند تا در صورت وجود خطا و …، به بهترین نحو مورد رفع و پیگیری شود.

چقدر این نوشته برایتان مفید بود؟ post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *