قالبسازی پارسیان CNC

تراشکاری پارسیان همواره آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت قالب ظروف یکبارمصرف، ساخت قالب pp، ساخت قالب ps، ساخت قالب pet، ساخت قالب تزریق پلاستیک، خدمات فرز cnc، خدمات تراشکاری و … می باشد. همچنین شما میتوانید با ارائه یک نمونه ظرف یکبارمصرف درخواست ساخت قالب آن ظرف را کنید.

دستگاه کنترل عددی یا همان Computer Numerical Control یا به اختصار CNC چیست ؟ دستگاهیست که میتوان به کمک آن به سرعت قطعاتی از جنس چوب، فلز و … را با دقت بالا ماشینکاری کرد.

ماشین فرز cnc انواع بسیار گوناگونی دارد که هر کدام عملکردی مخصوص به خود دارند. این دستگاه ها که در اوایل دهه 50 میلادی ظهور کردند، می توان در صنایع بسیار زیادی استفاه کرد. بدین صورت که شکل این قطعات از پیش توسط یک برنامه مشخص می‌شود و این دستگاه بر اساس نقشه کامیپوتری قطعه مورد نظر را تولید می کند. در این دستگاه ها که توسط کامپیوتر هدایت می شوند ابتدا طرح مورد نظر را تولید کرده، در کامپیوتر آن طرح را به صورت جی کد (سه محورافقی(X)، عمودی(Y) و عمقی (Z)) در می آوریم و پس از قرار دادن قطعه مورد نظر، دستگاه آن طرح را بر روی قطعه انجام می دهد.

ماشین های سی ان سی ( دستگاه فرز cnc ) انواع مختلفی دارند که از معروف ترین آنها میتوان به دستگاه های لیزر ، فرز CNC و تراش CNC اشاره کرد.

شما اگر ظرف یکبارمصرفی دارید که میخواهید تولیدات خود را بر اساس طرح آن آغاز کنید کافیست با مراجعه به تراشکاری پارسیان و سفارش طراحی قالب ظرف یکبارمصرف ، این کار را به راحتی انجام دهید. تراشکاری پارسیان پس از بررسی ظرفیت دستگاه های پرس شما ، تعداد ظرف در هر قالب یکبارمصرف را مشخص می کند. اجزای یک قالب ظرف یکبار مصرف با توجه به ساختار و ابعاد قالب و نوع ظرف مشخص میشود.

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟ 5/5 - (1 امتیاز)