قالبسازی پارسیان CNC

ساخت قالب ظروف یکبار مصرف

ساخت قالب یکبار مصرف یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه صنعتی پارسیان سی ان سی می باشد. همچنین ساخت قالب یکبارمصرف PP ، ساخت قالب یکبارمصرف PS ، ساخت قالب یکبارمصرف PET و … از دیگر خدمات ارائه شده توسط پارسیان سی ان سی می باشد.

هر کارخانه تولید ظروف یکبارمصرف نیاز به قالب یکبارمصرف دارد. قالب ظروف یکبارمصرف یکی از اصلی ترین موارد کارخانجات یکبارمصرف میباشد. برای تولید ظروف یکبارمصرف از انواع قالب های یکبارمصرف استفاده میشود.

هزینه ساخت قالب یکبار مصرف به پارامتر هایی چون قیمت فولاد، هزینه طراحی قالب ، اندازه قالب و … بستگی دارد. شما میتوانید از طریق تماس با تلفن های زیر هزینه طراحی قالب یکبارمصرف را به صورت روزانه و لحظه ای دریافت کنید.

09129732711
02165231665

تلفن های تماس

برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه تولید قالب ظروف یکبارمصرف و خدمات تراشکاری و سی ان سی از طریق تلفن های تماس زیر اقدام کنید.
09129732711
02165231665

آدرس

در صورت نیاز میتوانید با مراجعه حضوری از روند تولید قالب ظروف یکبارمصرف و خدمات سی ان سی و خدمات تراشکاری بازدید کنید.

آدرس ما : تهران ، شهریار، باغستان ، شهرک صادقیه

شماره تماس ها

برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه تولید قالب ظروف یکبارمصرف و خدمات تراشکاری و سی ان سی از طریق تلفن های تماس زیر اقدام کنید.
09129732711
09193114548 - واتساپ

ساخت قالب یکبار مصرف بر اساس نمونه ظرف

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید بر اساس نمونه ظرف یکبارمصرف تولید شده توسط کارخانه ی دیگری، خط تولید ظروف یکبارمصرف خود را راه اندازی کنید اما قالب آن ظرف را نداشته باشید. به نظر شما بهترین راهکار چیست ؟

درصورتی که شما نیاز به طراحی قالب یکبارمصرف بر اساس نمونه ظرف دارید، میتوانید به راحتی با تماس و مراجعه به پارسیان سی ان سی و ارائه نمونه ظرف خود ، درخواست ساخت قالب یکبارمصرف خود را ثبت کنید. مجموعه ما بعد از بررسی پارامتر هایی چون نوع و مدل دستگاه ها پرس، میزان ظرفیت دستگاه پرس و … قالب یکبارمصرف شما را طراحی میکند.

مراحل ساخت قالب لیوان یکبار مصرف

طراحی قالب یکبار مصرف

یکی از خدماتی که توسط مجموعه پارسیان سی ان سی ارائه میشود، طراحی قالب یکبارمصرف می باشد. در صورتی که شما میخواهید از روی یک ظرف یکبارمصرف، قالب آن ظرف یکبار مصرف را بسازید میتوانید از خدمات طراحی و ساخت قالب یکبارمصرف مجموعه پارسیان سی ان سی استفاده کنید.

خدمات سی ان سی

اگر قالب یکبار مصرف شما دچار مشکل شده است و نیاز به تراشکاری و خدمات سی ان سی دارد، میتوانید با ما تماس بگیرید تا از هزینه و شرایط خدمات سی ان سی و تراشکاری مجموعه پارسیان سی ان سی مطلع شوید.

قالب ظروف یکبار مصرف

قالب‌ های ساخت پارسیان سی ان سی برای ظروف یکبار مصرف در چهار مدل وکیوم فرمینگ، ترموفرمینگ،کیوم و نیمه فرمینگ طراحی و ساخته میشود . عموما جنس تیغه‌های به کار رفته در این قالب های یکبارمصرف از فولاد SPK با شماره و مارک خاص خود بوده که تا شصتو هفت راکول سخت کاری شده و 5 راکول برگشت داده میشوند و دو طرف تیغه‌ ها سنگ کاری شده است.
قالب های یکبارمصرف معمولا دارای 2 تا 4 عدد میل راهنمای آلیاژی سنگ زده با بوش‌ های ساچمه ‌ای نسبت به ابعاد قالب می‌باشد. سیستم گردش آب یه این شکل می باشد که علاوه بر گردش آب در کف سمبه ‌ها یا کفی های قالب، تمامی دیواره تویی نیز کاملا داخل آب باشد و همچنین کانالی برای عبور آب از پایین تیغه های پایین قالب نیز تعبیه شده است که این امر باعث سرد شدن سریع ظرف شده و امکان تولید ظروف با سرعت بالا برای پرس را مهیا می‌سازد.

قالب ظروف یکبار مصرف ، قالب ترموفرمینگ

این نوع قالب یکبارمصرف تولید شده توسط پارسیان سی ان سی در سه مدل به شرح زیر تولید و ساخته میشود:

  1. قالب یکبارمصرف نیمه فرمینگ که برای تولید ظروف یکبارمصرف از نوع پلی استایرن استفاده میشود.
  2. قالب یکبارمصرف ترموفرمینگ که برای تولید ظروف یکبارمصرف از جنس پلی استایرن و پروپیلن در دستگاه های پرس ترموفرمینگ تک برسه استفاده میشود.
  3. قالب یکبارمصرف وکیوم فرمینگ که هر قالب به صورت دو یا سه تیکه بوده و در پرس های وکیوم فرمینگ دو یا سه مرحله ای نصب شده که در قسمت قالب ظروف فرم دهی و در قسمت دوم پانچ یا سوراخ کاری شده و در قسمت سوم ظروف برش خورده و از ورق اصلی جدا میشوند. این نوع قالب برای تولید ظروف یکبارمصرف PET و PVC مناسب می باشد.

قالب ظروف یکبار مصرف

قالب های ظروف یکبار مصرف در 2 نوع قالب یکبارمصرف سبک و قالب یکبارمصرف سنگین تولید می شود. در قطعات کوچکتر قالب دارای تیغه برش بوده ولی در قالبهای بزرگتر برش بصورت دستی انجام می شود. لازم به ذکر میباشد اولین ظروف یکبارمصرف تولید شده، با این سیستم تولید شده و تا چند سال پیش نیز در ایران رایج بوده ولی بدلیل سرعت پایین و همچنین محدودیت ارتفاع و ضخامت برای ظروف تولیدی در دستگاه های وکیوم، ترموفرمینگ و نیمه فرمینگ این نوع دستگاه و قالب نیز منسوخ شده است.
این نوع قالب که هم اکنون بیش از نصف تولید کنندگان ظروف در ایران در دستگاههای نیمه فرمینگ شان در اختیار دارند و مشغول به تولید ظروف میباشند تقریبا شبیه قالب های ترموفرمینگ تک مرحله ای بوده و فقط برای تولید ظروف پلی استایرنی مورد استفاده قرار میگیرد و برای تولید ظروف از فشار باد استفاده میشود . مرحله فرم گیری و برش کامل در یک قالب انجام میپذیرد.

این نوع قالبها که تقریبا 70 درصد شبیه قالبهای نیمه فرمینگی بوده ، با فشار باد به ظروف فرم دهی داده و در همان مرحله نیزورق ضائد از لیوان تولیدی برش و جدا میباشد .

با توجه به نرم بودن برخی مواد مانند پلی پروپیلن ، که موقع برش نیاز به برشی تیز و تحت فشار بوده لذا تیغه های برش این نوع قالب نسبت به سایر قالبه بسیار فشرده تر بوده و اندازه قطر و محل برش تیغه های نری و مادگی در برخی موارد به کمتر از یکصدم نیز میرسد که البته با توجه به تماس بیشتر ورق گرم با تیغه های مادگی لذا ، انبساط این تیغه ها را در نظر میگیریم با توجه به اینکه تقریبا بالای 95 درصد ظروف تولیدی در دستگاههای ترمو فرمینگ و وکیوم فرمینگ با قالبهای مربوطه تولید میگردد ، و ظروف تولیدی از نظر شکلی با هم شباهت داشته ، لذا ظروف یکبارمصرف ترموفرمینگ و وکیوم فرمینگ پر مصرف به صورت زیر گروه بندی میگردد.

تلفن های تماس

برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه تولید قالب ظروف یکبارمصرف و خدمات تراشکاری و سی ان سی از طریق تلفن های تماس زیر اقدام کنید.
09129732711
02165231665

آدرس

در صورت نیاز میتوانید با مراجعه حضوری از روند تولید قالب ظروف یکبارمصرف و خدمات سی ان سی و خدمات تراشکاری بازدید کنید.

آدرس ما : تهران ، شهریار، باغستان ، شهرک صادقیه

شماره تماس ها

برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه تولید قالب ظروف یکبارمصرف و خدمات تراشکاری و سی ان سی از طریق تلفن های تماس زیر اقدام کنید.
09129732711
09193114548 - واتساپ

ساخت قالب لیوان یکبارمصرف

یکی از خدمات ارائه شده توسط پارسیان سی ان سی ساخت قالب لیوان یکبارمصرف می باشد. شما تولید کننده محترم میتوانید با ارائه نمونه لیوان تولید شده، درخواست ساخت قالب یکبارمصرف آن لیوان را داشته باشید. ساخت قالب یکبارمصرف از روی نمونه لیوان، یک روش مرسوم برای ساخت قالب یکبارمصرف می باشد.

همچنین اگر نمونه لیوان یکبارمصرف موجود ندارید میتوانید درخواست طراحی و ساخت قالب را از صفر دهید تا بعد از بررسی نوع دستگاه تولید، یک قالب لیوان یکبار مصرف برایتان تولید شود.

ساخت قالب بشقاب یکبارمصرف

همانطور که پیش تر هم اعلام شد ساخت قالب یکبار مصرف یکی از خدمات ارائه شده توسط پارسیان سی ان سی می باشد. اگر شما صاحب کارخانه یکبار مصرف می باشید و در اگر نیاز به قالب یکبار مصرف دارید میتوانید با ما تماس بگیرید. ساخت قالب بشقاب یکبار مصرف یکی از خدماتیست که توسط پارسیان سی ان سی ارائه میشود و شما میتوانید در صورت نیاز با شماره تماس های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

قالب یکبار مصرف دسته دوم

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که آیا میتوان از قالب یکبار مصرف دسته دوم استفاده کرد یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم در اکثر موارد خیر، نمیتوان. به این دلیل که اندازه هر دستگاه تولید یکبار مصرف و استاندارد های هر دستگاه با دستگاه دیگری متفاوت است و از همین روی نمیتوان از قالبی که قبلا برای یک دستگاه دیگر ساخته شده، در دستگاه تولید یکبارمصرف خود استفاده کنید.

اما شما میتوانید به راحتی درخواست ساخت قالب یکبار مصرف برای دستگاه خود را از طریق تلفن های تماس با ما در میان بگذراید و متخصصین مجموعه پارسیان سی ان سی در سریع ترین زمان ممکن قالب شما را بسازند.

چقدر این نوشته برایتان مفید بود؟ page