قالبسازی پارسیان CNC

برای تولید ظروف یکبارمصرف نیاز به برخی موارد است. دستگاه تولید، مواد اولیه، کارگر، خط تولید و …. یکی از اصلی ترین مواردی که برای تولید بشقاب یکبارمصرف نیاز است، قالب یکبار مصرف می باشد. قالب یکبارمصرف وظیفه اصلی خط تولید یک کارخانه را به عهده دارد.

به صورت کلی برای استفاده از قالب یکبارمصرف بایستی آن را در دستگاه تولید قرار دهید و با استفاده از نرم افزار های مخصوص دستگاه خود، طرح ظرف خود را مطابق با قالبی که طراحی کرده اید به دستگاه دهید تا تولید اغاز شود.

جنس قالب یکبارمصرف معمولا از فولا می باشد. استفاده از فولاد به این دلیل است که این قالب در هنگام تولید ظرف یکبارمصرف، توسط دستگاه تحت فشار زیادی قرار میگیرد و برای جلوگیری از خرابی، شکستگی، از بین رفتن و … از فولاد در تولید قالب یکبارمصرف استفاده میشود.

ساخت قالب یکبارمصرف نیاز به تخصص بالایی دارد. زیرا اگر در هنگام ساخت ذره ای خطا وجود داشته باشد، محصول نهایی دچار اسکال میشود و بعضا اصلا قابل استفاده در دستگاه تولید نمیباشد. کسی که قالب یکبار مصرف را طراحی میکند باید در طراحی، کار با نرم افزا های طراحی سه بعدی و … تخصص بالایی داشته باشد تا قالب نهایی حتی یک سانتیمتر هم کوچک تر یا بزرگتر نباشد. زیرا در آن صورت قالب در دستگاه تولید به درستی قرار نمیگیرد و تولید یکبار مصرف با مشکل مواجه میشود.

شاید برای شما هم سوال باشد که هزینه تولید قالب یکبار مصرف چقدر میشود؟ برای پاسخ به این سوال باید موارد خاصی اعم از قیمت مواد اولیه، هزینه طراح، هزینه کارگر و هزینه های جاری را در نظر گرفت. از آنجایی که اقتصاد کشور به شدت در تلاطم است، نمیتوان قیمت دقیقی را اعلام کرد. در صورت نیاز میتوانید با تلفن های تماس موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت دقیق برایتان پیش فاکتوری صادر کنند.

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟ 5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *