قالبسازی پارسیان CNC

قالب ظرف یکبارمصرف یکی از اصلی ترین موارد مورد نیاز برای تولید ظروف یکبارمصرف در این صنعت می باشد. یکی از اصلی ترین قطعات مورد نیا زجهت تولید ظروف یکبارمصرف قالب ظرف یکبار مصرف است. روال کار این قطعه به این صورت است که قالب در دستگاه تولید قرار میگیرید و مواد اولیه به نوعی روی این قالب قرار میگیرد و در نهایت طی پروسه ای، ظرف یکبارمصرف تولید میشود.

تولید کننده قالب یکبار مصرف

مرکز تجمع تولید کنندگان قالب یکبار مصرف در استان تهران، شهرستان شهریار می باشد. شما تقریبا میتوانید هر قالب یکبار مصرفی که مد نظرتون هست رو در این شهرستان تولید کنید. پارسیان سی ان سی یکی از تولید کنندگان با سابقه و قدیمی در این صنعت می باشد.از جمله قالب های تولید شده توسط این مجموعه قالب لیوان یکبار مصرف، قالب بشقاب یکبار مصرف، قالب ظرف غذا و … می باشد.

اگر شما هم تولید کننده ظرف یکبار مصرف هستید، بدون شک نیاز به یک مجموعه متعهد برای ساخت قالب یکبار مصرف نیاز دارید. ما در مجموعه پارسیان سی ان سی تمام تلاشمان بر این است که محصول نهایی از کیفیت بالایی برخودار باشد و همینطور زمان برای مجموعه خیلی مهم است. از همین روی، ما به شما این اطمینان را می دهیم که در زمان مقرر، قالب شما را تحویل دهیم.

ساخت قالب یکبار مصرف

ساخت قالب یکبار مصرف، ساخت قالب PP ، ساخت قالب PS، ساخت قالب ترموفورمینگ و … از خدماتی است که مجموعه پارسیان سی ان سی ارائه میکند.

برای تولید ظرف یکبارمصرف از جنس پلی استایرن فقط میتوانید از قالب نیمه فرمینگ استفاده کنید.  اگر قصد دارید علاوه بر محصولات از جنس پلی استایرن، ظروف یکبارمصرف از جنس پروپیلن هم تولید کنید، باید از قالب یکبار مصرف ترموفرمینگ استفاده کنید. همینطور برای تولید قالب هایی از جنس PVC و یا PET باید از نوع وکیوم فرمینگ استفاده کرد.این نوع قالب ها برای تولید محصولاتی با محدودیت ارتفاع استفاده میشود.

چقدر این نوشته برایتان مفید بود؟ page